RST
Směsi RST jsou vyvinuty tak, aby splňovaly nejnovější požadavky na rally, sprint a závodní automobilové vozy. Splňují nebo překonávají všechny současné ekologické standardy automobilového průmyslu.
RST 1
POUŽITÍ RST1
Vhodné pro rally asfalt, GT a závodních okruhových vozů (sprint), vozů s vysokou zátěží, NASCAR.
Vhodné pro použití v těžkých vozech a tam, kde je potřeba vysoký krouticí moment u brzd o malém průměru.
POPIS
RST 1 má velmi vysokou úroveň tření a vysokou teplotní odolnost. Jedná se o polokovový materiál spojený s pryskyřicí obsahující ocelové a akryloví vlákna. Studené tření a počáteční nástup činí tento materiál nejvhodnější pro aplikace Rally a NASCAR.
RST 2
POUŽITÍ
Rally asfalt, vozů GT a závodních okruhů Touring a NASCAR. Používá se také na zadní brzdy v kombinaci s RST 1 vpředu. Doporučeno pro kategorie GT a Touring okruzích, kde jsou vyšší teploty.
POPIS RST 2
RST 2 má velmi vysokou úroveň tření a vysokou teplotní odolnost. Jedná se o polokovový materiál spojený s pryskyřicí obsahující ocelové a akryloví vlákna. Studené tření a počáteční nástup činí tento materiál nejvhodnější pro aplikace Rally a NASCAR
RST 3
POUŽITÍ
Rally asfalt a štěrk, automobily GT, touring a prototypové vozy na okruhu, Klubové závody. Široké spektrum použití díky kombinaci skusu,tření a ovladatelnosti.
POPIS RST 3
RST 3 se středně vysokým třecím povrchem, kovová keramika obsahující ocelové a akrylové vlákno a je tedy dokonalým doplňkem rodiny výrobků RST. Zajišťuje nízkou tepelnou vodivostí.
RST 4
POUŽITÍ
Formulé vozy a otevřené monoposty. Materiál vhodný na zadní nápravy pro Rally (asfalt a štěrk) a pro všechny oelhké okruhové vozy.. Používá se také v NASCAR na dlouhých oválech.
POPIS RST4
RST 4 je polokovový materiál spojený s pryskyřicí obsahující ocelové a akrylové vlákno. Tento materiál má střední tření a vysokou teplotní odolnost.
RST 5
ZPĚT KE KOŘENŮM
Téměř před třiceti lety byly na mezinárodní scéně rally uvedeny první materiály PAGID Racing rally. Vedené legendami světové rally Carlos Sainz a Walter Röhrl, které se po vítěztví, staly nedílnou součástí naší historie. V našem výročím roku jsme "zpět na našich kořenů" a uvádíme toto motto do praxe. Vyvinuli jsme materiál, který změní způsob, jakým brzdíme v rally.
Testováno na 10 rallyech ve Španělském šampionátu v roce 2016, Cristian García vyhrál 8x a zajistil si titul mistra dva závody před finále sezóny s novým RST 5.
POPIS
RST 5 je šitý na míru pro náročné požadavky rally sportů. Díky optimalizovanému tepelnému řízení poskytuje ideální výkon od nízkých teplot až po extrémně vysoké teploty. Má tedy skvělé chování v chladu. Jeho ideální přenos tepla zaručuje, že generované teplo zůstává v brzdové destičce a nepřenáší se do brzdové kapaliny, čímž je RST 5 vysoce odolný proti vadnutí.
Obnovitelné vlastnosti materiálu také zajišťují neustálou ideální provozní teplotu. S vysokým počátečním skusem a obecně vysokou úrovní tření je RST 5 novým materiálem rally, který dokonale řídí rovnováhu mezi vysokou agresivitou a zabraňováním úrobrždění, čímž poskytuje řidiči pocit spolehlivosti a vynikající výkon, a to i za nejnáročnějších podmínek .